niedziela, 21 października 2012

Hejka! Zdobyliscie juz wszystkie eventy? Ja tak! Ech lecz z title był problem... Ale się udało. xd Otóż dla nie wiedzących: By zdobyc title Vampire trzeba na 2 mapce halloweenowej stanać w miejscu gdzie kufer skarbów gdzie kufer a nie beczka... xD Wiec trzeba stanać tam i powiedzieć bonbon. No właśnie... Kufra pilbują duchy... Niestety no... I cał czas zabijają... Żadko sie komus udaje, ale mi sie udało chodź miałam z tym problemy. Na chwile przerwe pisanie bo świnka morska mi piszczy ze chce do klatki. xD Dobra juz uciekł mi i musiałam go łapać. xD Ale no, nie o mojej śwince tu gadamy tylko o hallowenowych eventach mapkach i wgl. A tak na czym to ja skończyłam, wiec nie akzdemu sie udaje jest to troche trudne te zdobycie tego title. Następne otuż by zdobyć event trzeba na 3 mapce pokonać kota, nie ważne czy straciłeś/aś wszystkie zycia ważne byście pokonali kota bo i tak wszyscy z roomu dostaną event. ;) Najlepiej to byc w roomie gdzie ejst dużo myszek, poniewaz jesty większa szansa że pokonacie kota. Im więcej tym szybciej i lepiej. Eventów jest 12. 1-kolczyk z pająkiem 2-szalik 3-maska dyni 4-maska ducha 5-torba dyni z cukierkami do mordki 6-skrzydła vampira na głowe 7-krwawy miecz na głowe 8-biała maska z włosami 9-kły vampira 10-śruby frankensztaina 11-maska mumi 12-title vampira ;D I to chyba wszystko lecz jeszcze wstawie 2 zdjęcia. xD
Kliknij na zdj by powiększyć. ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz